Monday, April 18, 2005

6. nedelja

Vec pocinjem da se zabrinajvam da uopste i nisam trudna.
Nadam se da cu ove nedelje uspeti da dodjem do Dr na pregled i da cemo imati prvu slicicu 049.gif


Evo nas, pod "nas" mislim na ovo:



Nagradno pitanje:
koliko beba vidite na ovoj slicici?
Ko pogodi, dolazimo mu u goste da mu licno cestitamo icon_lol.gif
Salim se, naravno ...

Dr kaze da cemo 15. decembra dobiti blizance ... jos uvek ne znam da li ovde sad treba da stavim icon_lol.gif ili sad09.gif ili eusa_think.gif ili jednostavno icon_eek.gif
Dr kaze da se svaka blizanacka trudnoca vodi kao rizicna, sto ne znaci da ce sigurno biti problema, ali je verovatnoca da do njih dodje, ipak veca. Sada moram da obavim uobicajene analize krvi i mokrace, a za dve nedelje idemo ponovo da se slikam.
Tada bi trebalo da se vide mala srca koja kucaju 049.gif

Ja i dalje nemam nikakvih simptoma da sam trudna, pa sam juce to i rekla Dr kada me pitala da li ima nekih problema, ja sam joj rekla da se samo bojim da ce mi reci da uopste i nisam trudna, a ona uzela onaj UZ, napravi icon_eek.gif izraz lica i rece: "da li u vasim familijama ima blizanaca? icon_eek.gif "
isti izraz je verovatno bio i na mom licu kada sam pitala "ma jel' ste vi sigurni u to" .. ona je samo rekla, da nema sanse da je greska, jer je skolski primer blizanaca i samo okrenula monitor da mi pokaze .. a jaaaaaaaa icon_eek.gif icon_eek.gif icon_eek.gif icon_eek.gif icon_eek.gif icon_eek.gif

eto tako ... da se ne zaboravi icon_lol.gif
Dr kaze i da je ova moja dilema sasvim normalna, i da cu uskoro biti occasion18.gif

No comments:

Post a Comment