Sunday, December 25, 2005

Prvi mesec na izmaku

... i ko ziv - ko mrtav icon_lol.gif

Uglavnom ga svi nekako prezivesmo (manje ili vise uspesno) icon_lol.gif

Marka su poceli da muce grcevi i to mi jako tesko pada sad09.gif ... on tako tuzno place da mi se srce pocepa svaki put kad pocne sad55.gif
Za Katarinu mi se cini da jos uvek nema nikakve simptome tih strasnih grceva, ali da ne ureknem .. videcemo.
Bila nam je Dr u kucnoj poseti i konstatovala da ih dobro hranimo (tj. punimo da za Bozic budu fini prasici - kako mi to zovemo icon_lol.gif ) i da je sve manje-vise ok.

Nas dvoje se jos uvek dobro drzimo i nadamo da ce nasi andjeli u skorijoj buducnosti poceti da jedu u priblizno isto vreme.

E da, Katarina spava skoro celu noc ( od 22h do 6h kada jede i nastavi do 10h) i to nam je od neizmernog znacaja imajuci u vidu da po Marku mozemo da navijemo sat i mi, a Boga mi i komsije icon_lol.gif) a kad se najede, onda pocne da brekce kao parni valjak, jer je prase koje ne zna kad je dosta, pa ga boli stomak i onda ne moze da zaspi jos bar sat vremena ... sto nam ostavlja otprilike sat vremena za spavanje izmedju dva hranjenja icon_lol.gif)

Juce smo ih prvi put izenli malo napolje i planiramo da to ponovimo i danas, a poceli smo i da ih stavljamo da budu u kolicima da bi se na njih navikli da ... kao sto i pretpostavljate, cim grane sunce, mozemo da krenemo na put icon_lol.gif

... samo jos da dodje to prolece icon_rolleyes.gif

Sto se tice tezine, on se upinje iz petnih zila da stigne (i prestigne sestru) ... na poslednjem merenju je on imao 3200 gr (a krenuo je sa 2550gr ) a ona 3450 gr (pocela sa 3200gr, ali je iz bolnice izalsa sa 3050) .. izgleda da ce je stici u najskorije vreme icon_lol.gif

Evo sad cekamo sledece Markovo budjenje.
Taman ga je tata okupao, lepo se naruckio, zaspao i odjednom ... vriska!!! sad55.gif sad55.gif
Tako mi je strasno da ga slusam kako tuzno place sad09.gif
... primenili smo sve znane i neznane metode i nekako ga smirili, a sad mi se ne isplati ni da lezem jer ce sledece budjenje za manje od sata icon_rolleyes.gif

Taman cu malo da sednem pored MM da ga mazim i ljubim 049.gif

No comments:

Post a Comment