Monday, January 30, 2006

Mesec broj 3 :)

Prvo najvaznije:
Katarina je na poslednjem merenju imala 5250 gr, a Marko se skoro duplirao: 4650gr !!! (da podsetim da je rodjen sa 2400gr) occasion18.gif

Ko bi rekao da smo vec dovde stigli icon_lol.gif
MM i ja se hrabro drzimo, mada ni Katarina i Marko ne popustaju bas tek tako. Iz petnih zila se trude da nas satru i da pre prvog rodjendana zive bez mame i tate, ali mi se jos uvek ne damo!
Pardon, moram da se ispravim: Marko se trudi da iscedi svaku kap snage iz nas, i veoma je istrajan u tome icon_lol.gif
Salim se, naravno, ali on jadnicak stalno muci muku sa necim: prvo grcevi, onda ojedena guza, pa mu je danas zapusen nos icon_lol.gif)
... sad55.gif tako je mali i tako mi je zao da ga gledam kako se pati sad09.gif

... ali svaki dan se sve vise smeju icon_lol.gif , a Katarina nam je od pre neki dan pored slike sirokog osmeha na njenom licu, podarila ton, pa se kad nam se nasmeje, cela kuca ori od njenog cicanja 049.gif
... pri tome MM i ja najozbiljnije razmisljamo da stavimo i sebi Pamperse, da u tim trenucima sprecimo istankanje tekucina iz nasih tela po podu 003.gif

I dalje Katarina spava skoro celu noc, a Marko se uselio kod mene u krevet (a klela sam se svim na svetu da se to nikada nece dogoditi icon_rolleyes.gif ) da bi mogli da spavamo skoro bez prekida celu noc. On lepo sisa uredno na dva 2 1/2 sata, a mi spavamo 003.gif
Nocas ga je opet mucio stomak, pa se skupio kod mene ... a ja sam ga ususkala ispod mog gornjeg dela pidzame i on se smirio i spavao, spavao .. a ja sam se topila i topila ... i nista mi nije falilo sto nisam spavala 049.gif

A sad malo da se hvalim: nas mali andjeo po imenu Marko, ume tako histericno da place i da se zacenjuje da je to postao horor icon_eek.gif
... i tako danas on pocne sa svojom paradom, a ja skupim sve zivce koji su mi preostali, uzmem ga i pocnem tiho da mu pevam na uvo ... i pevala sam i pevala i pevala .. i on se smirio!!! A to do sada nikome nije poslo za rukom, a da mu ne uturi hranu u usta icon_lol.gif
Nismo jos uvek sigurni da li je prstao da place samo da bih ja prestala da pevam ili ga je zaista smirio mamin glas eusa_think.gif ja cu verovati da je ovo drugo, a vi nemojte da mi protivrecite ...

Sutra idemo da upoznamo Dr u Domu zdravlja koja ce ubuduce brinuti o njihovom zdravlju .. pa cu, nadam se, sesti da podnesem izvestaj sa pregleda.

... doslo je vreme da hranimo zverove ....

No comments:

Post a Comment