Friday, April 7, 2006

Jedno Vece U Nasoj Srecnoj Porodici ... ;)

21h.
Marku se spava ... da covek ne poveruje!!!
Od kada smo dosli kuci iz porodilista, nije se desilo da Marka uteramo u krevet (bilo milom, bilo silom) pre 22h ... i to tek poslednjih nedelju dana.
Pre toga je bilo eusa_wall.gif do 23.30. Kad god mi poceli da ga ubedjujemo da ide na spavanje, on zaspi tacno u 23.30!!!

I tako ... veceras se njemu prispavalo ... ostalo je jos samo da MM nahrani Katarinu, stavi je u njen krevet (sto je UOBICAJENA procedura) i ona sama zaspi u roku od 1-2 milisekunde.

Ja vec raspremila sve u dnevnoj sobi sto bi moglo da ukazuje na postojanje dva sisara u nasoj kuci, stavila flasu vina na sto, ukljucila TV da gledamo "Dve cadjave dvocevke" i sela da cekam dragog ...
Kad ono - medjutim ... Katarina se smeje i guce i prica nesto svom tatici ... ja dodjem kao svaka prava majka i kazem "Sad cu ja da je smirim!" (po principu "pustite mene, ja sam mladji i spretniji!") a ona kad me ugledala jos vise razrogaci oci, razvuce svoj bozanstveni osmeh od uva do uva love3.gif i kao da je cujem da izgovara "Mama, bata me zamolio da ga odmenim veceras. Kaze da je nesto umoran, pa da vas ja malo zabavljam umesto njega!"

Sad je 22:25, Marko i dalje spava kao svaka prava beba, vino se vec ugrejalo, ja sedim i kuckam ovo da ne zaboravimo, a MM i dalje voza kolica po sobi ne bi li Katarinica prestala da guce iz njih i pristala da zaspi ... a posle eusa_think.gif ... mislim da cemo i mi na spavanje indifferent17.gif

love3.gif

No comments:

Post a Comment