Tuesday, November 28, 2006

I prođe godina...

Pre tacno godinu dana sam pisala ovako

(Tweety @ Nov 27 2005, 08:26 PM) *
A mislile ste da se necu jos jednom javiti hehehe
Evo me da se odjavim, da stavim slicicu (nadam se poslednju) trudnickog stomaka i da se bacim u krevet, jer sam navila sat na 5:45.
Hvala vam svima na podrsci (mnogo znaci :love72: ) i pisemo se kad se vratim love72.gif
Info cete dobiti na vreme, a nadam se i slicice, nista ne brinite, vec je sve organizovano (nadam se da niste sumnjale da je tako) 003.gif
Ljubim vas jos jednom sve redom i drzite mi fige!!!!!



A danas smo male djaFole vodili na drugi rodjendan male Lane (Ivanna25) i oni su bili smesni i skoro najmladji i hodali su i pistali i ... nisu vise bebe ...
A kao juce da sam pisala ovaj post ... sad sam nekako cudnog raspolozenja, ni tuzna ni srecna ni nista ... samo tako sedim i ne mogu da verujem sta se sve izdesavalo .... i prodje prva godina icon_lol.gif
... eto .. odo' da se happy23.gif happy23.gif

No comments:

Post a Comment