Saturday, July 9, 2005

18. nedelja

Ovaj put cu samo da otvoim novu nedelju occasion18.gif i da objavim da smo danas uspesno (za sada) preziveli amniocintezu.
Rezultate ocekujemo oko 29. jula icon_eek.gif

Ne mogu da ne pomenem tri APSOLUTNO FENOMENALNE IZJAVE izvesne Dr Brankovic koja je zaduzena da odobri ili ne odobri amniocintezu ispred vladine ustanove koja pokriva troskove:

1. Pa nisam Vam ja kriva sto imate blizance, pa kod vas nije relevantan tripl test!

2. Pa ako sada Vama odobrimo amniocintezu, vi time uzimate DVA mesta, i sta ja da radim sutra ako mi dodje zena stara 42 godine icon_eek.gif ona ne moze da je radi zbog Vas!!!! (iz neke nadlezne ustanove je Frontu dozvoljno da uradi 4 amnio nedeljno - prim. autora)

Htedoh da je pitam da li to znaci da treba da zatrudnim tek posle 40-te da bi mi ona odobrila amnio :twisted:

3. (Obraca se Dr koji radi UZ) Dobro, nadjite kod kod je od ta dva ploda bio veci NT (nuhalni nabor-inidakcija da mozda nesto nije u redu, a to je mereno pre 5-6 nedelja) pa uradite samo jednu amnio icon_eek.gif


Sada moram da se vratim u krevet pre nego sto MM stigne iz nabavke i zatekne me kako sedim sa vama umesto da lezim u krevetu 049.gif
Kada biste znale kako je divan i pazljiv 049.gif
Kako malopre rekoh mojoj drugarici: "da nije moj, mogla bih ti ga toplo preporuciti!" 003.gif

No comments:

Post a Comment