Friday, July 1, 2005

17. nedelja

Ovo ce izgleda biti najuzbodljivija nedelja do sada:
Danas sam isla da mi uzmu malo krvi za tripl test i (kad sam vec gladovala zbog toga) dala sam im malo i da vidimo kakkvo mi je stanje sa gvozdjem. Rezultate dobijamo sutra posle 17h.
A sutra u 17h imamo zakazano snimanje 4D UZ, i jedva cekam da odemo icon_lol.gif

Juce sam se cula sa Dr koja mi je zapljunula mesto u Frontu za amniocintezu, i rekla mi je sta treba da spremim od uputa, u slucaju da se radi amnio, a inace, to mi je zakazano za sredu (6. jul) i ako idem na to, moracu da lezim i u cetvrtak u bolnici :confused: ja znam da je to dobro, da sam pod nadzorom u slucaju da (ne daj boze) nesto krene naopako, ali ja nikada u zivotu nisam bila u bolnici (osim u poseti) i potpuno sam prestravljena.
No, preguracemo mi u to ... icon_lol.gif

No comments:

Post a Comment