Friday, June 24, 2005

Da covek ne poveruje

Da covek ne poveruje, jos dva puta cu se okrenuti oko svoje ose i vec cu imati moje bebice u rukama icon_lol.gif samo da sve bude u redu icon_rolleyes.gif
Ne mogu da iscekam da dodje taj tripl test.

Danas idem do Dr u Dom zdravlja da
se vidimo i da je pitam sta ona misli o meni na bolovanju icon_lol.gif pa da ja malo begam odavle icon_cool.gif
Evo me sa pregleda: Dr me ispipala, pregledala, ispitala .... sve je ok, uzela mi je briseve za PAPA (za svaki slucaj icon_rolleyes.gif ) a ja sad treba da razmisljam dok cekam rezultate icon_rolleyes.gif
merila tezinu, pritisak ...

sve u svemu nije mi nista, samo sam i dalje trudna i idem ponovo kada dobijem rezultate sa tripla.
Ona me pitala kada cu na bolovanje, a ja je pitala "zasto? jel nesto nije u redu?" ona vrisnula od smeha icon_lol.gif kaze da je sve super, nego obicno zene prvo sto pitaju je "kada mogu da prestanem da radim?" Rekla je da idem na odmor kako sam i planirala, a da u slucaju da mi sef ne odobri odmor (sto sumnjam da ce se desiti) odmah dodjem kod nje i uzmeme bolovanje do kraja hehehe

Eto tako ...

No comments:

Post a Comment