Friday, June 17, 2005

15. nedelja

Evo nas: 40% trudnoce je iza nas!

Kod nas nema nista specijano novo, osim da sam sinoc zaspala (opet) kao klada, pa me MM nije slikao da vam prikazemo stomacic 003.gif

Juce sam, kod frizerke (po 1000000-ti) put od "strucnih lica" (citaj: dokone domacice, prim. prev.) slusala o tome kako ce mi biti uzasno tesko, kako su dve bebe u stomaku "uzas" kako cu da narastem kao slonica i necu moci da se krecem, kako cu (bez obzira sto jos uvek nisam ni jednom sick20.gif ) sigurno uskoro poceti, jer "nema sanse da se sa blizancima u stomaku, teko tako lako prodje trudnoca, bicu puna vode, da necu znati kako se zovem ..."

E, doslo mi je da im kazem: "da se nosite vi svi malo u ........ " (zavrsite recenicu sami, po sopstvenom nahodjenju 003.gif )

Ali, ne brinite drage moje, ne dam se ja tako lako icon_cool.gif
Pitala sam ih, nakon njihovog oprsirnog izlaganja: "a da li ste se vi nekada bavile sportom?" odgovor je (naravno) bio "NEEEE!!!!"
A ja sam im rekla "Pa onda ne mozemo da se poredimo. Ja sam trenirala najtezu sportsku disciplinu koja postoji i verujem da sam pripremljena za jednu trudnocu sa dve male slatke bebice!"

PS
Naravno da je i meni (pomalo) frka, ali ne moraju one sve da znaju 003.gif

No comments:

Post a Comment