Sunday, June 12, 2005

14. nedelja

Evo nas u 14. nedelji occasion18.gif

Sad vec pocinjem najozbiljnije da se zabrinjavam kako vreme brzo prolazi ... necu se okrenuti, a bebe ce hteti napolje icon_lol.gif

Danas idem u Front da se dogovorim za double i trple testove, i da pitam ima li sta od sex.gif u ovom zivotu ili ne icon_eek.gif

E, ja sam i dalje super, super, super!

Nikakvi simptomi i dalje ne postoje, ako izuzmemo sve-brze-rastuci stomak, koji je sada i kad legnem na ledja malo ispupcen (sto se do sada nije desavalo).
Pre trudnoce je bio "ulubljen" kada legnem (prim. autora)

Jedino sto jos primecujem je da ostajem bez daha brze nego ranije, i sto ne mogu vise da sedim povijena kao kifla (sto inace radim) jer onda ne mogu da disem, a bogami ni da jedem icon_lol.gif

I nije mi prijatno da se saginjem "preko stomaka" ali mislim da je to vise problem iz glave, nego iz stomaka 003.gif

Evo me!
Bebin femur (butna kost) je dugacka 15mm 049.gif to je manje od femura osrednje zabe 003.gif

Inace, idem da radim triple test 1. jula, a ponovo na poregled kada dobijem te rezultate.

Super se razvijaju i sve je sjajno, i ... i ....
[i][b]IZGLEDA DA CE BITI JEDAN BATA 049.gif 049.gif

Dr je rekla da je jos uvek rano da se sa sigurnoscu kaze, ali da njoj izgleda da ce biti tako.
Naravno da je vise puta je ponovila da to ne uzimam sa 100% sigurnoscu, i ja samo nastavljam da se nadam icon_lol.gif kao i do sada.
Eto, jos jedan divan dan i eto .... kako se divno svaki put kada se vratim od Dr, i kada cujem da je sve ok occasion18.gif

No comments:

Post a Comment