Saturday, October 1, 2005

3x3 nedelje do kraja - 1. deo (30. - 32. nedelja)

Evo da nacnemo poslednji od 3x3 nedelje do kraja naseg pregnant.gif
Skoro da mi je zao sto sve ovako brzo prolazi icon_cool.gif
Mislila sam da nikada necemo stici dovde ... ali evo nas icon_lol.gif
Od (kako ja to zovem) "delova i opreme za bebe" smo nabavili skoro sve, i sad se malo lakse dise.
Mogu da se opustim i uskoro pocnem da dramim oko porodjaja i svega ostalog ... jos samo to mi je ostalo.
Dr je rekla da ce bebe, ako nastave ovako lepo da rastu, biti velike i da ce zbog toga poslednji mesec biti tezi.
Ja ga spremna docekujem 049.gif
Na poslednjem UZ je Dr rekla da je decak presao na levu stranu, a devojcica na desnu ... tako da vise ne znam ko-gde-kad-kako itd.
On je bio okrenut (u trenutku slikanja) guzom na dole, a ona glavom dole, mada Dr kaze da ce oni jos da se okrecu, ali ne bas jos dugo.
Pri tome mi je rekla i da cu najverovatnije na carski zbog: godina, velicine beba i eventualno polozaja, jer se gleda kako je "prva" beba (ona koja je bliza izlazu) okrenuta, pa ako je ona karlicno, ide se obavezno na carski.
Ja i ne razmisljam da li cu ovako ili onako - nego kako kazu, ja cu klimnuti glavom i to je to!

I ne brinite, necu biti najgora od sve dece icon_lol.gif (cak i ako budem, nikada vam to necu reci) 003.gif

No comments:

Post a Comment