Wednesday, September 28, 2005

Šoping za bebice

I konacno, ulaskom u 7. mesec, sama sebi odobrih da krenem u kupovinu stvarcica za bebe 049.gif

IPoceli smooo ... pre neki dan smo MM i ja otisli da kupimo prvu stvar za bebe zajedno ... to sam ja utripovala da moramo zajedno, pa se on mucenik sa posla dovukao kuci, nabacio osmeh i odosmo da kupimo neka cebenca od fleece-a u Piramidi, koja sam ja par dana ranije ugledala 049.gif

Eeee, nakon toga sam dobila krila i upustila se u nabavke .. otisla u Merkator i kupila carapice (kakva greska: carapice u Merkatoru kostaju 97 din, a na buvljaku-identicne- 70 din icon_lol.gif) ) a posle toga u ENJUB u bloku 45 u radnjicu "Panda" gde sam stucala jos XXXXX dinara ... od kojih naravno (do sada provereno) 700 din bez potrebe icon_eek.gif
Veliki peskiri sa kapuljacom su u toj radnjici, koja inace vazi za jeftiniju, 850 din, a na buvljaku identicni, 500 din!!! :twisted:
I juce odosmo u Tempo da kupujemo neku kozmetiku za bebe. ... e bas je bilo smesno: kao biramo, a nemamo pojma sta cemu sluzi, nego po spisku icon_cool.gif
Inace, Veki30 mi je svojevremeno poslala spisak u kome kaze da ima dosta tih stvari, povoljnije, u Metro-u, ali mi nemamo karticu pa nsimo ni pokusavali.

I danas konacno odoh sa mamom do buvljaka, gde sam kupila jos neke zeke i peskire sa kapuljacom (jer nama duplima treba duplo vise skoro svega) icon_lol.gif
Eto tako ... 049.gif
A stvari su tako medeneeeee ... najvise volim da stavim carapice na prste, pa hodam po stomaku, a MM se raspilaviii 049.gif

No comments:

Post a Comment