Friday, September 16, 2005

28. nedelja & 7. mesec & 3. trimestar

Evo nas occasion18.gif

Danas smo usli u 28. nedelju, za dva dana svecano stizemo do 7. meseca i po svim kriterijumima uletesmo u 3. trimestar icon_lol.gif

Sinoc smo isli da proslavimo nasu poslednju godinjicu braka udvoje i vec sam pocela da zamisljam kako ce to izgledati sledeci put ... i hvata me takav neizdrz da je to vec strasno icon_cool.gif

Inace, ne znam da li sam to pominjala (a mislim da nisam) ali mene nocu, samo dok spavam, ponekad bole kukovi toliko da me bol probudi.
To traje vec sigurno mesec dana, povremeno se javi, i ja sam zakljucila da to ima veze sa promenom vremena ... sto znaci, da sam se nocas budila nekoliko puta, u pokusajima da se namestim i odspavam.
A naravno, veselje je sto mogu da spavam samo na boku, i onda me, kako god se okrenem nesto boli icon_rolleyes.gif

Evo upravo se moja leva beba probudila i cini mi se da uziva u svim carima besike u svojstvu trambuline :jump45:

Cini mi se da nekada pozelim da nikad ne izadju, samo da bih mogla da uzivam u ovim trenucima 049.gif

No comments:

Post a Comment