Saturday, September 24, 2005

29. nedelja

Pocelo je neslavno sad09.gif

Nocas me u neko gluvo doba probudilo da moram da idem da pi-pi ... i to ne bi bilo strasno da kad sam otisla u WC nemam sta da istocim.
Vratim se u krevet i ne mogu da zaspim od osecaja da cu se upiskiti icon_lol.gif)
Uspela sam da zaspim posle skoro sat vremena i probudim se ubrzo - isti problem :|
Opet ja u WC ... 3 kapi i niiiistaaaa! UZAS!
Skoro sam zaspala u WC-u jer mi je bilo frka da odem u krevet, posto mi je bilo gore kad legnem.
Oko 3h dignem ruke od kreveta i preselim se u dnevnu sobu, spremim klopu i sednem da gledam TV.
Zaspim posle nekog vremena i probudi ne bol na ledjima u visini struka sa leve strane! (al' sam detaljnaaa)
Tako nesto ne pamtim da sam osetila ... ikada ... i bolelo i bolelo ... i u neko doba pocnem da placem jer vise nisam znala sta cu sa sobom. Onda se MM probudi i ko zna koji put vidi da me nema u krevetu, oslusne i cuje kako placem icon_lol.gif)
Ne znam sta je bilo strasnije: to koliko se on uplasio ili bol koji nije prestajao.
Uspem u neko doba da pi-pi (naravno u spremnu flasicu), MM odnese to na analizu, a moja mama doleti da me cuva 049.gif
... odem ja opet u WC, i imam sta da vidim: malo krvi u mokraci icon_eek.gif i bol polako pocne da jenjava .... izgleda da imam malu upalu i da sam ispiskila neki pesaaaaak ...

Dobila rezultate, otisla kod Dr, ona potvrdi sve moje sumnje i da mi da pijem antibiotike ....
Sve u svemu, neslavno smo zapoceli ovu nedelju ....

No comments:

Post a Comment