Thursday, August 18, 2005

Usli smo u 6. mesec! (24. - 26.) i 27. nedelja

E pa, evo nas u 6. mesecu trudnicenja occasion18.gif

Mislim da bih ovako mogla jos sto puta da budem pregnant.gif
Do sada je sve ok, i ako se upola ovako dobro nastavi, ja sam na konju icon_lol.gif

Sutra ujutro ponovo vodimo decu na Kopaonik, i vracamo se pocetkom septembra, a onda se najozbiljnije bacamo na kupovinu bebecih stvarcica. Resili smo da ne kupujemo nista dok ne udjemo u 7. mesec, tako da cemo kad se vratimo da odlucimo sta uopste hocemo, a onda se bacamo u kupovinu najneophodnijih stvari.

Inace, jos uvek sam apsolutno zadovoljna svojim dimenzijama: danas imam 7.5 kg vise nego na pocetku trudnoce, a obim struka (na najsirem delu) je 105 cm.
Dooobrooo, mozda je stomak malo icon_eek.gif veci, ali dve binkybaby.gif su ipak dve binkybaby.gif

... eto tako ... idemo dalje, a izgleda da i nase bebice uskoro stizu 049.gif
Na Kopu je bilo toliko divno da sam pocela da razmisljam da ako su nase babe mogle da se poradjaju na njivi, mogu i ja na Kopaoniku 003.gif pa da ne moram da se vracam za BGD.

No, sad sam tu, sa 1 kg vise nego kad sam krenula i stomakom za 1-2 cm vecim u obimu nego pre 2 1/2 nedelje. Bebe su ustalile nocne aktivnosti na 2:00 i oko 6:00 ujutro kada toliko skacu da me probude, pa onda moram da cekam da se izigraju i smire, da bih eventualno nastavila sa spavanjem icon_lol.gif i tako sam srecna dok skacu ... samo lezim mirno i zamisljam sta oni, u stvari, rade ... zamisljam malu Kacu kako lezi na ledjima i lupka nogicama, a pri tome pravi fontanicu iz usta ... i eto ... znam da je blesavo, ali sta da se radi icon_cool.gif

I da, veoma bitan detalj ... pre neki dan smo, cini mi se, po prvi put OZBILJNO shvatili da cemo za otprilike 10 nedelja postati mama i tata occasion18.gif

No comments:

Post a Comment