Friday, August 12, 2005

23. nedelja

E, ko bi poverovao! Cini mi se da sam jos juce tugaljivo gledala u jednocifreni broj nedelja na mom tickeru i zamisljala kako ce izgledati kada cifra poraste icon_lol.gif

Za danas smo imali zakazan 4D, ali Dr koji je trebao da ga radi je danas dezuran u Frontu, pa je pomereno za nedelju icon_rolleyes.gif ... ko ce docekati ...
Jedva cekam da vidim bebce, i kad uvece legnem da spavam, sve ih zamisljam kako li sad izgledaju i sta rade.
Videla sam ih pre neki dan na pregledu obicnim UZ sta rade, pa pokusavam to da domastam i pretvorim u pravu sliku .. ma ludilo ... icon_cool.gif

Sinoc su bebe skakale kao sumanute, pa smo se MM i ja lepo namestili, na kaucu, otkrili moj stomak i cekali da vidimo kako se mrda 049.gif i bilo je fenomenalno. Malo-malo pa stomak poskoci na ovoj ili onoj strani, pa onda na drugom mestu ... i tako u krug 049.gif

No comments:

Post a Comment