Tuesday, August 2, 2005

21. i 22. nedelja

E pa stigosmo i dovde, sto bi znacilo da smo presli polovinu trudnoce i da je vremena sve manje i manje dok ne upoznam moje podstanare.

Moram prvo da napomenem da su se kod nas izdesavale cudne stvari: na rezultatima amniocinteze pise da cekamo [size=18]DVE ZDRAVE
Kada smo to procitali bili smo potpuno icon_eek.gif jer se na snimku sa 4D UZ lepo vidi (ili bar tako izgleda) da je jedan decak. Pitala sam jednu poznanicu Dr i ona je rekla da su greske moguce tako sto se u uzorku nadje i tkivo majke, i da se onda konstatuje da je majka (citaj: JA) zdrava zenska osoba .. a to smo vec znali icon_cool.gif
Pokazala sam joj slicicu sa UZ ... rekla je da nam jedino preostaje da sacekamo da izadju i da im zavirimo medju noge icon_lol.gif
Dok se to ne desi, nase bebice su dobile radna imena "osoba A" (ono sto je bio Filip) i "osoba B" (nekada Katarina) icon_lol.gif

Inace, na Kopaoniku smo se proveli fenomenalno. Mama tj. baka nas je mazila i pazila, vreme je bilo bolje nego ikada (cak i malo pretoplo za planinu) a na kraju nam je dosao i MM da nas vrati kuci.
Stomak je ... blago receno porastaoooo icon_eek.gif . U vikendici nemamo ogledalo na kome sam mogla da pratim rast i razvoj kucice za bebe, tako da sam, kad sam stigla kuci i otisla u kupatilo, posle 10 sekundi izletela i pitala MM da li je on primetio koliko sam velika icon_eek.gif
Sama sebi izgledam kao da me neko sabio, a da mi je visak ispao na stomak icon_lol.gif

Veceras ce nas tata slikati pa stavljam sliku ...
Eto tako ...

No comments:

Post a Comment