Wednesday, October 11, 2006

11. mesec: Marko je lopov, Kaja rascepila usnu...

Dakle,
odemo moja mama i ja sa decom danas u trzni centar i blejimo po decijim radnjama trzeci na sta da potrosimo pare 003.gif
Iz jedne izadjemo i posle 50-ak metara, vidim da Marko mase necim velikim roze icon_confused.gif
Pogledam malo bolje, i u njegovoj ruci ugledam roze zimsku jaknicu happy51.gif
Bila je u njegovom nivou u radnji, i niko ziv (ni prodavacica, ni moja mama ni ja) nismo provalile da ju je skinuo i stavio u svoja kolica 044.gif
Naravno, vratim se ja trceci sa jaknom u radnju i pitam prodavacicu da li joj nesto fali u radnji, ona se izbulji u mene jer nema pojma o cemu pricam .. kad je videla jaknu 044.gif 044.gif 044.gif
Eto, moj sin je postaoa nije cestito ni prohodao!!!

Inace, ovih dana smo kuburili sa prolivom (nepoznatog porekla) pa samim tim i sa Markovom gadno ojedenom guzom .. to je nas stari problem, jer nas mali lopov ima sofisticiranu guzu koja ne trpi proliv na sebi i odmah se zarumeni, pa se izranjavi .... no sad je to iza nas i MM i ja se spremamo da veceras pobegnemo za vikend (BEZ DECE) na Kopaonik happy64.gif happy64.gif happy64.gif... i tako prodje i vikend na Kopu ... sunce, setnja, rostiljanje i vece pored peci, vatricu i pivo/vino/martini ...

Ali ... vratili smo se i juce odmah HAOS!
Isli smo na revakcinu Hepatitis B, pa smo cekali 2.5 sata dok se cela procedura (pauza, pregled, cekanje tete koja daje boce) zavrsila, pa smo dosli kuci i onda je Katarina pala pored krevetca .. e to ne bi bilo nista strasno da nije podigla glavu vristeci i sva oblivena krvlju scared09.gif
naravno - panika, iako ZNAM da ne mora da bude nista strasno i da gotovo uvek izgleda gore nego sto zaista jeste itd, ali panika je cudo.
Odmah zovem MM i objavim mu da je Kaja pala i udarila usta ili nos ili ne-znam-ni-ja-sta i da joj je celo lice u krvi ... i da je vodim kod DR, pa trceci do ordinacije sa njom u rukama pokusavajuci da joj pevam da bi se smirila ...
Dok je to licilo na pevanje, ona bi se malo smirila, ali kada se pretvorilo u isprekidano dahtanje i huktanje sa primesama krkljanja, a sve u ocajnicnim u pokusajima da nekako dodjem do vazduha, ona opet u dreku 044.gif .. e na kraju nisam vise znala da li da se smejem ili da placem icon_lol.gif

Naravno, nije nista strasno, malo je rasekla gornju usnu gornjim zubicima i sve je proslo ...

No comments:

Post a Comment