Tuesday, October 17, 2006

Prohodao Marko!

diva7ds.gif diva7ds.gif diva7ds.gif diva7ds.gif
Drage moje tetke,
zeleo sam da vas licno obavestim da sam danas (konacno i po maminim kriterijumima) prohodao!


U stvari, da se ne lazemo, ja sam prohodao jos sa 9 meseci, ali mi ova moja majka to nikako nije priznavala dok se nisam pustio sa njenog (ili ciji god se vec nasao u mojoj blizini) prsta za koji sam se pridrzavao i naravio sam samcijat tih famoznih 10 koraka! (je***o je njenih 10 koraka) ...
I nije bilo tako strasno kako mi se u pocetku cinilo. Svaki put kada sam pomislio da se pustim, pod bi se neverovatnom brzinom problizavao mom licu samo par koraka posle oslobadjanja i onda bi mi bio izgreban nos, modra kolena .. ma svasta nesto ...
... ali eto, sad sam postao (kako rece moja tetka Irena) COVEK i nisam vise obican mali puzavac occasion18.gif

Moram da vam kazem da je moja seka izgleda mnogo mudrije to obavila od mene.
Ona sve prvo dobro smisli i ne lupa glavu/ruke/noge .. tek tako, nego kad radi, ona odradi sve kako treba.
Sada je resila da potpuno samostalno stoji indifferent24.gif
Prvo se drzi za nesto, pa onda pusti jednu ruku, pa polaaako i drugu i onda stoji tako sama i veseli se svom uspehu icon_lol.gif
Moram priznati da meni to stajanje bas i ne ide, pa sam vec doktorirao na temu "bezbednog ateriranja na ruke".
Izgleda da ce i ona uskoro na svoje buckaste noge samostalno, a onda krecemo u pravi zivot happy64.gif happy64.gif

Eto, samo toliko za ovo javljanje, a vi mozete da proslavite happy23.gif character21.gif
Evo i ponosne mame da prijavi da je Marko danas ne znam ni sama koliko puta sam prepesacio po 10-ak metara tamo-amo i skretao i svasta nesto happy64.gif

Ma ceo dan je ludilo.
I sad se (cini mi se) prvi put javila i ljubomora.
Katarina je izgleda primetila da su ceo dan Marko i njegovog hodanja u centru paznje, i izgleda kao da je resila da po svaku cenu uskoro i ona prohoda
... e sad, da li je zaista to videla od brata pa resila i ona (po sistemu videla zaba ... ) ili je i njoj zaista doslo vreme, ne znam, ali ceo dan vezba svoje noge i nase reflekse occasion18.gif
Elem, ovo ce izgleda biti mesec sa najvise novotarija: danas smo za dorucak svi seli za sto da zajendo doruckujemo love32.gif i bilo je tako veselo.
Pili su jogurt iz case i jeli hleb i puter i bili tako smesni i slatki i veseli i ponosni ... ma cudo jedno!! happy64.gif happy64.gif

No comments:

Post a Comment