Tuesday, December 22, 2009

Saga o Deda Mrazu :)

Deca i ja smo sinoć otisli kod prijatelja koji imaju decu našeg uzrasta i sa kojima se poprilično družimo, zajedno smo letovali, a njihova i naša Šmizla su naaaajbolje drugarice. Trebalo je da i za NG budemo zajedno na Kopu, ali se to izjalovilo i njihova mama je naručila da dodje Deda Mraz kod njih u stan. Ona je prethodno kupila poklone, dala ih Deda Mrazu, rekla mu neke detalje o deci, naravno da deca o tome nisu imala pojma (nisma ni ja, dok nismo došli).Deda Mraz je pozvonio na vrata. Mama Nadja je rekla da je to verovatno naš tata i poslala decu da mu otvore vrata. Svo četvoro su potrčali da otvore vrata i ... ugledali pravog pravcatog Deda Mraza!Prvo su se skamenili, onda su počeli da se sakrivaju iza maminih guza, pa su počeli da skaču i vrište od sreće.

Deda Mraz je znao imena sve dece i tačno pogodio ko je ko, zamolio ih je da mu otpevaju neku pesmicu dok on malo sedne da se odmori.I onda su deca otpevala nekoliko pesmica, a Deda Mraz im je pljeskao, pevao sa njima, smeškao se ... Deda Mraz se odmorio i počeo da im prica kako je dugo putovao, da ima jos jako mnogo dece da obidje i odnese im poklone, ali je pre toga doš ao do njih, jer su bili dobri ... "a bili ste dobriii?" ... "da, Deda Mraze, bili smo dobri!" – uglas su vrištali!Stavio je Lanu i Andreja u krilo i popričao sa njima, pitao ih da li peru zube redovno, da li idu na spavanje na vreme, da li slušaju mamu i tatu, da li mama i tata slušaju njih, onda je pitao mamu i tatu da li su oni bili dobri prema deci ... i na kraju izvadio namenjene poklone i dao im ... Za to vreme je Kaća pokušavala da zaroni u Deda Mrazovu torbu i vidi šta ima za nju ...

Onda je Deda Mraz stavio Kaću i Marka u krilo (Marko je pristao samo pod uslovom da čučim pored njega i da me drži za prst, i to tek nakon kraćeg ubedjivanja i mog objašnajvanja da ja NE MOGU da sednem Deda Mrazu u krilo, jer će ga posle toga boleti noge i neće moci da nosi poklone drugoj deci).

Mojim monsterima je rekao da je čuo da će oni ići na Kopaonik da ga sačekaju (na šta su deca ostala skamenjena od sreće) i nemim klimanjem glave potvrdili, pa im je rekao da je sada doneo samo male poklone da se raduju dok im prave poklone ne donese na Kopaonik i ne stavi ispod jelke pored kuce ... Iz svoje torbe je izvadio poklone za Kaću i Marka koje je pripremila mama Nadja ... i na kraju, taman kada je hteo da krene, Kaća mu je rekla "Deda Mraze, da ti kazem nešto! Ja sam za tebe napravila poklon, i mama ga je stavila u kutiju sa mašnom i ostaviću ga da te sačeka ispod jelke na Kopaoniku kada dodješ da nam doneseš poklone, da i ti imaš poklon!"Deda Mraz se nasmejao ispozdravljao sa decom i otišao ...

U neko doba i mi krenusmo kući, i Kaća me je u kolima bez prekida ispitivala o Deda Mrazu i svemu što se dogodilo ... izmedju ostalog me pitala "mama, a zašto meme Deda Mraz nije poljubio kada sam mu rekla da sam za njega spremila poklon?" ... ja sam uspela da smislim samo to da se toliko iznenadio i zbunio, jer mu do sada niko nikada nije spremao poklon, da je zaboravio da je poljubi .. ali svakako će doći kasnije i poljubiti je dok bude spavala ...

No comments:

Post a Comment