Friday, May 20, 2005

11. nedelja

Stigsmo i dovde icon_lol.gif

Danas idem u Dom zdravlja da se zapljunem i tamo da sam trudna jer ce tu Dr moci da mi otvori bolovanje, na koje u ovom trenutku i te kako planiram da idem, jer mi se ovde na poslu samo gomilaju gluposti koje inace ne bih sada ni radila, nego su sada u panici da cu ja otici, pa ko veli "moze i ovo i ovo i ovo ..."

Inace, sto se tih raznih Dr tice, imam utisak da sad svi znaju sta smo mi radili 23. i 25. marta 049.gif ... a i ovo je prvi put da znam kada mi je bila poslednja menstruacija ... gde god odem, umesto "dobar dan" pitaju me "A kada Vam je bila poslednja menstruacija?" 003.gif

Sinoc smo MM i ja konstatovali da mi se vidi stomak, a prijatelji kojima smo to rekli su konstatovali da smo malo fijuu :roll1:
E bas se vidi i gotovo zabrana.gif nema vise diskusije.

No comments:

Post a Comment