Wednesday, May 4, 2005

8. nedelja

Uh, zamalo da preskocim 8. nedelju ... icon_lol.gif

Juce smo se vratili sa planine i bilo je fenomenalno.
Inace, izgleda da se pojavio jos jedan simptom trudnoce, koji se manifestuje nekom "knedlom u grlu" koja tu stoji oko pola sata do sat i onda nestane. Kad nema knedle, morala sam da se stalno podsecam da sam trudna da bih se malo smirila, usporila i nahranila.

Osim te moje knedlice (jos uvek-hvala Bogu) nemam nikakvih problema i nauzivala sam se ko Bog. Setala se, mazila, izlezavala na suncu i eto, prodje nedelja ...

Danas treba da zakazem pregled kod Dr u narednih par dana, pa se nadam da ce biti i novih slicica 003.gif
recimo da sam se definitivno odlucila za Dr koja ce mi voditi trudnocu (iz Fronta) i sada mi je vec malo lakse jer mi je bas bila frka kako ce to sve ici.
MM je pristao da idemo da pogledamo neke krevetce i kolica ... 049.gif jedva cekam ...

No comments:

Post a Comment