Friday, May 6, 2005

9. nedelja



Porodica Tockalovic


Group: 500 poruka
Posts: 10,710
Joined: 29-November 04
From: Beograd
Member No.: 113



Posto mi je Ana juce rekla da tek danas ulazim u 9. nedelju, morala sam da cekam .... i evo docekala da je otvorim i ... icon_lol.gif
tako se svecano osecam kada otvaram svaku novu nedelju, da ne mogu to da vam objasnim occasion18.gif

Sinoc smo bili na pregledu i CULA SAM OBA !!!!
Je.em ti sunce, ja sad imam 350 otkucaja srca (srdaca) u minuti!!!!!
Bebe su 2*140 i ja sa mojih 70 ....
hehehe ..... mora da je kod mene unutra ludilo :band:

Bebe su 16mm i 18mm i Dr kaze da izgleda (ali, naravno, jos uvek ne moze sa sigurnoscu da kaze) da su dvojajcani.
Ja se i dalje osecam kao da mi nije nista i Dr kaze da je sve u najboljem redu.
E da, najbolja je fora da sam ja celog zivota bila malokrvna, a sada mi je krvna slika (kako Dr kaze) "odavno nisam videla ovako dobru krvnu sliku na pocetku trudnoce!"
Sada cu morati da sedim u BGD neko vreme, jer kaze da je ovo ipak, koliko god se ja dobro osecala, blizanacka trudnoca, i da moram (bar malo) da se smirim, bar do ulaska u 2. trimestar.
Ma, sad mi je svejedno .. sad mogu i da sedim u kuci samo kad sam cula srculenca kako lupetaju ... 049.gif

Slicice, na zalost, necete videti, jer nije mogla da ih odstampa :mad1: i bio je problem da ih uhvati na jednoj slicici :love:

Sledeci put idem kod Dr za 4. nedelje (oko 2. juna) i eto to je to.

No comments:

Post a Comment