Wednesday, March 4, 2009

Draga moja....

Jako mi je bilo važno da ti poklonim nešto lepo. Znaš da bih volela da sam ti na pljucometar i da ti utrčim sa vrućim mafinima i izljubim te i izvučem ti uši.
Ovo je moj način da ti pokažem koliko si divna i posebna i koliko mi značiš.
Za sada, ovaj blog možemo da vidimo samo ja i ti. Čim se ti ovde upišeš i snađeš, ja se brišem sa spiska autora i on je samo tvoj. Ti biraš da li će drugi moći da ga vide, da li će da bude samo tvoj kutak ili ćeš ga zaboraviti kao lošu ideju.


I formalno:

Srećan ti
ne 38.
ne 28.
ne 18.

nego 8. rođendan.
Uvek ostani ovo divno dete u srcu!

Voli te tvoja Mzla!

1 comment:

  1. Nemoguce je odrediti trenutak radjanja
    prijateljstva.Kao sto postoji kap koja prepuni sud kad ga punite,tako nakon niza prijatni gestova postoji onaj koji Vam prepuni srce
    Ana36+

    ReplyDelete