Wednesday, February 25, 2009

Nastavak priče o mojoj kući

Nastavljam pricu o predsedniku naseg kucnog saveta icon_biggrin.gif
Istina, sada vec bivsem, ali:
Dosao je danas, sada vec bivsi predsednik, ali i dalje Gospodin.
I iako se u mojoj prici nista nece promeniti, moram da dodam ono sto mi je danas, u stilu gospodina sa manirima uvezenim direktno iz Pariza, rekao:
"J....., znate, kada se bavite javnim poslom, jako je vazno ne dozvoliti da Vas sa terena isprate zvizduci. Treba znati kada se povuci sa scene ili u mom slucaju sa terena, i ostati podignute glave i zadrzati dostojanstvo. Niko i nista i nijedna funkcija na svetu, nije vredna ljudskog dostojanstva, jer je ono na kraju jedino sto ostaje i sto Vam ne mogu uzeti. Znate, kada vas sa terena isprate zvizduci, oni Vas prate celog zivota i zuje Vam u usima i od njih nigde ne mozete pobeci.
Da ja juce nisam otisao, i meni i svima koji su zelela da zadrze svoje dostojanstvo i glasaju po savesti - to ne bi bilo dozvoljeno. Svi bismo bili na kolenima. I znate J...., zato sam ja sinoc mirno spavao ... a nadam se i Vi?" (to je u njegovom maniru icon_biggrin.gif )

i eto ... jedan predsednik je otisao u istoriju, ali je ostao Gospodin.

No comments:

Post a Comment